Veel gestelde vragen
Kunnen jullie helpen met meten en monteren?
Onze werkwijze is volgens de 3M methode - Wij komen altijd inmeten (gratis en vrijblijvend) en bij een bestelling wordt het product (op maat gemaakt) en ook gemonteerd zonder bijkomende kosten.
Ik wil gordijnen, maar ik heb nog geen rails.
Ook dit is mogelijk. Wij kunnen het complete plaatje leveren. Gordijnen en rails en alles op maat.
Moet ik ook verzendkosten betalen?
Nee dit is niet nodig. Gert Westerhof komt het product zelf afleveren.
Kan ik achteraf betalen?
Het is mogelijk om achteraf te betalen. Dit gaat op rekening en de factuur dient na levering binnen 14 dagen voldaan te zijn.
Wat is de gemiddelde levertijd van de producten?
Over het algemeen wordt een levertijd van een week aangehouden. Soms kunnen wij op voorhand aangeven of een product voorradig is of juist op dat moment een langere levertijd heeft. Bij voldoende voorraad is de levertijd altijd een week.
Krijg ik een montage handleiding bij mijn product?
Nee dit is niet nodig. Wij komen het product zelf plaatsen.
Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende manieren. Het mag contant voldaan worden bij levering of per overboeking. Dit kan na aanleiding van de factuur of wij sturen een betaallink toe.
Kan ik ook stalen aanvragen?
Bij een persoonlijk gesprek worden de stalen meegebracht om samen te kijken welk product het beste past in uw situatie. Heeft u een langere bedenktijd nodig? Ook dit is geen probleem, wij hebben stalenmateriaal beschikbaar om in bruikleen te gebruiken.
Ik heb een klacht, want nu?
Neem contact op met Gert per email – gertwesterhof@hotmail.nl - en geef een duidelijke omschrijving van de klant, met daarbij een foto en uw gegevens. Binnen 2 werkdagen neemt Gert contact op om samen te kijken naar een oplossing.
Ik wil het graag retourneren, kan dat?
Het is niet mogelijk om maatwerk producten te retourneren. Bij het aangaan van de bestelling ziet u af van uw herroeppingsrecht. Dit omdat maatwerk producten speciaal worden vervaardigd conform uw specifieke situatie en kunnen wij deze producten niet meer verkopen.
Wat is het verschil tussen verduisterend en lichtdicht?
Verduisterende stoffen zijn stoffen die de ruimte ‘duister’ maken ofwel ervoor zorgen dat er minder licht in de ruimte komt. Dit betekend niet dat ze het zonlicht compleet weren. De stof heeft een dimmende functie ipv een ‘werende’ functie. Lichtdichte stoffen zorgen voor een complete verduistering en laten geen licht meer door. Dit worden ook wel blackout stoffen genoemd. Zeer geschikt voor de slaapkamer!
Welke soort plooi moet ik kiezen?
Er bestaan verschillende soorten plooien, enkele, dubbele en triple plooi. Het verschil zit hem in de uitstraling en de hoeveelheid benodigde stof. Daarnaast is het ook erg smaakgevoelig, de 1 wil graag veel stof en een rijke plooi terwijl de ander juist een enkele plooi mooier vindt. Doorgaans wordt de dubbele plooi veel gekozen in de leefruimtes als woonkamer, eetkamer, keuken. In de ruimtes als slaapkamers en werkkamers wordt een enkele plooi gebruikt, scheelt in de kosten.
Wat is een Wave plooi?
Een wave plooi is een gordijn met een band aan de bovenzijde die ervoor zorgt dat aan de voor- en achterzijde de plooien gelijk zijn. Er is een gelijk verloop in de plooi. Het gordijn komt aan de onderzijde van de rail te hangen.
Worden de haken ook geleverd bij de gordijnen?
De gordijnen worden hangklaar geleverd, inclusief de gordijnhaken. Deze haken zijn van kunststof en stelbaar in de hoogte.
Heb ik voering nodig achter mijn gordijn?
Voering is niet altijd nodig. Dit is afhankelijk van de soort gekozen stof, de functie van het gordijn en aan welke kant het gordijn te hangen komt (Noorden of Zuiden). Bij een gordijn op het zuiden of een katoen wordt vaak wel een voering gebruikt. Dit ter bescherming van het gordijn – tegen verkleuring.